Onpas taas ollut hoppua,joka päivästä olen ammentanut kirjoituksen aihetta,mutta aikaa raapustamiselle ei ole ollut..eli luvassa on vyöry tekstiä,jahka saan aikaa kirjoitella.

Tällä viikolla on saanut kylpeä kevätauringon lämmössä,muutamana päivänä  puolestaan tuuli oli niin kaamea että meinasi tukka lähteä päästä.

Siksipä onkin oivallista hemmotella itseään ja hiuksiaan tuotteilla,joista pitää itse ja joista hiukset saa poweria.

Minun lempparisarjani on vahvasti TIGI. Tuoksuu ihanalta,hiukset on pehmeät ja kiiltävät ja muotoilutuotteet on ehtaa tavaraa. Minulla on suomalaisiksi hiuksiksi kovin silkkiset hiukset,liukkaat (eivät pysy edes pampulassa eikä kiharalla). TIGI:ltä löytyy ainoa hiuslakka joka antaa hiuksilleni yhtään tuntumaa että pysyvät aisoissa.

Isossa Omenassa oli kerran italialainen  esittelijä,joka lupasi minulle pitkäkestoiset kiharat. Naurahdin,että eivät ne minulla ole enää kun pääsen kilometrin matkan  kävellen kotiin. Ja näin se meni,kotona hiukset oli suorat.

Samoin kävi penkkareissani. Olin Rölli-Peikko ja äiti tupeerasi selkäänasti ulottuneet hiukseni tasaiseksi mytyksi ympäri päätä ja taisi kuluttaa kaksi purkkia lakkaa. Hetken olin varma,etten koskaan saa hiuksiani selväksi.. Noh,enpä päässyt penkkarirekkailun alkumetrejä pidemmälle,kun hiukset hulmusivat vähemmän röllimäisesti suorina =)