Äitienpäivä alkaa olla ehtoopuolella, toivottavasti kaikki äidit ovat saaneet ansaitsemaansa hemmottelua. Ja toivottavasti se hemmottelu jatkuu läpi arjen. Äitien, isien ja lasten päivä on kuitenkin joka päivä, rakkautta voi ja pitää osoittaa ihan joka päivä. Ei me äidit oltaisi äitejä ilman isejä, ei isät olisi isiä ilman äitejä. Ja lapset ovat niitä suurimpia ja arvokkaimpia lahjoja joita tässä maailmassa voi saada ja antaa,eivätkä toden totta ole itsestään selvyys.
Siksi minusta on maailman liikuttavinta nähdä mies, joka on niin onnellinen naisesta,joka hänelle on antanut lapsen. Omien poikieni isä sanoi minulle aina,että en minä ole hänen äitinsä..Vaikka minulla ja poikien isällä meni sukset männikköön jo ajat sitten, en mitenkään voisi katua mitään, sillä sainhan minä tuon arvokkaimman ja uniikeimman lahjan. Pienestä tytöstä asti olen sanonut että minusta tulee isona äiti..ja nyt olen sitä kolmelle pojalle.

Onnea on aamiainen sänkyyn kukkasten kera,mutta kyllä ne onnen muruset on löydettävissä ihan joka päivä siitä arjesta. Kävelymatka päiväkotiin tai leikkipuistoon,lapsen käsi omassa kädessä.  Lapsen naurut, halaukset ja suukot.. Ne on suuruutta.
Se miten hyvä koti on, ei riipu rikkaudesta eikä väljyydestä. Ei kauneudesta eikä ylellisyydestä. Kaikki riippuu rakkaudesta heart

Mutta nyt äitienpäivästä meidän arkeen..
Pikkupojat matkaavat viikottain retkelle päiväkodin kanssa. Välillä lähimetsään,välillä meren rantaan, Tutkivat luontoa ja leikkivät. Ja tietysti tärkeä kohokohta retkellä on eväshetki.  Toisella pojalla on retkireppu,mutta toisen repun taisin heittää pois- oli rikki. Nyt sitten viime retkelle piti pakata kumpaisenkin eväät ja istuinalustat toisen pojan reppuun. Tylsää..kyllä siinä oman repun kantamisessa on oma arvonsa. Tänä viikonloppuna tilasin sitten juniorille uuden eväs repun  
karpaloshopista.  



Eväslaukku on vuorattu lämpöeristetyllä kankaalla, mikä takaa eväiden ja juomien säilymisen kylmänä. Laukku on helppo pitää puhtaana ja kaikki pinnat voi pestä tai pyyhkiä kostealla kankaalla,kätsyä! Ja ulkonäkökin on mitä hauskin! Kyllä nyt kelpaa retkeillä!
(olen muuten maailman tyytyväisin tuohon poikieni päiväkotiin,siellä puuhastellaan,jutellaan..ollaan läsnä ja välitetään!).

Tänä viikonloppuna tuo nuorimmainen sai myös uuden fillarin; ensi viikko treenaillaan talven jälkeen liikennekäyttäytymistä hoitopäivien jälkeen ja ensi viikolla on tarkoitus jättää auto parkkiruutuun ja suorittaa siirtymiset hoitoon ja töihin pyörillä, jippii! ~ tätä on odotettu!



Äitienpäivän kunniaksi ajattelin ostaa itselleni uudet kengät. Minä olen niitä ihmisiä,jotka lähtevät ostamaan itselleen käytännöllisiä kenkiä,mutta tulee kotiin 12cm korkojen kanssa. Tänään taisi olla ensimmäinen kerta ikinä, kun kahdesta vaihtoehdosta järki voitti sydämen. Ostin tasapohjaiset saapikkaat 12cm korkojen sijaan. Ne ihanuudet jäi kyllä kaihertamaan..eli saattavat löytää joka tapauksessa kodin minun luota kovinkin nopeasti cheeky


Aurinkoa alkavaan viikkoon ja jääkiekkohumuun !!